Kiekviena diena ir tai, ką mes veikiame yra tam tikra kūrybiškumo išraiška. 3-6 metų vaikams – tai tyrinėjimų ir atradimų laikotarpis. Todėl nuolat ieškome būdų, kaip sudominti vaikus, kad jie aktyviai ir susidomėję dalyvautų ugdymo procese.
Po vizito Turkijoje pagal Erasmus+ projektą „Kūrybiškumo ugdymas ir asmenybės ūgtis“ veikla organizuota „Ąžuoliuko“ skyriaus priešmokyklinukams. Kartu dalyvavę ikimokyklinio ugdymo mokytojos buvo ne tik stebėtojos, bet ir aktyvios dalyvės.
Ši diena vaikams buvo neįprasta, nes praktinę ugdomąją veiklą vedė mokyklos direktorė Rita Karnilavičienė. Visų pirma, reikėjo surašyti savo vardo raides, jas suklijuoti ant lapo, suskaičiuoti ir išsiaiškinti, kuris vardas pats ilgiausias bei trumpiausias. Vaikai klausėsi ir visiškai naujos, dar negirdėtos „Vieno taško“ pasakaitės, pagal kurią jiems reikėjo sukurti piešinį. Piešinys nebuvo paprastas, reikėjo pasitelkti vaizduotę, nes kiekvieno, vaikams pateikto lapo viduryje buvo jau pradėtas, bet nesikartojantis vaizdas. Vaikų darbai gavosi nuostabūs, spalvingi, išskirtiniai. Tuo tarpu mokytojos, taip pat nenuobodžiavo, nes kūrė pasaką iš paveikslėlių pavaizduotų ant kubelių. Pasaką nuotaikingai pasekė Nociūnų skyriaus ikimokyklinio ugdymo mokytoja Ramunė Jonikienė.
Vaikus džiugiai nuteikė naujos priemonės „Pėdutės“ ir „Linksmieji barškučiai“, kurias kartu gamino ir pristatė direktorė Rita. Norėdama sužinoti ar visiems patiko šios dienos veikla ji pateikė vaikams trijų spalvų obuoliukus ir paklausė: Kokį obuoliuką šiandien norėtų suvalgyti? Raudonas, gerai prinokęs – jei buvo įdomu, smagu ir gerai jauteisi, dar ne visai prinokęs geltonas – jauteisi nedrąsiai, buvo nejauku, nelabai sekėsi, dar neprinokęs žalias – buvo neįdomu, visai nesisekė, bijojau. Žinoma ant paruošto lapo „pakibo“ daug raudonų obuoliukų.
Mokytojos džiaugėsi stebėta praktine veikla, atsakingu požiūriu į ugdomosios veiklos organizavimą grupėje ir kūrybiškumu. Teigiamų emocijų pakako ir vaikams, ir pedagogėms.
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja Audronė Varkalienė