„SUPraskime“ – dar vienas Erasmus+ projektas mokykloje!

 

Vienas svarbiausių mūsų mokyklos siekių yra kiekvieno vaiko individuali ūgtis, įtrauktis ir integracija, šis tikslas sutampa su „Erasmus+“ programos įtraukties ir įvairovės strategija. Jausdami poreikį plėsti savo žinias dalyvaujant „Erasmus+“ programos projektuose ir tokiu būdu tęsdami savo neišdildomą dešimties metų patirtį, nuo 2024 m. birželio 1 dienos Kėdainių r. Labūnavos pagrindinėje mokykloje pradedame įgyvendinti tarptautinį Erasmus+ projektą 2024-1-LT01-KA122-SCH-000198348 „SUPraskime – Inclusive education – we are equal“.

Įgyvendindami projektą sieksime tobulinti pedagogų profesines kompetencijas, personalizuojant ir aktualizuojant ugdymo turinį bei plėtojant kokybišką įtraukųjį ugdymą. Stiprinsime mokinių emocinį, psichologinį saugumą, mažinsime socialinę atskirtį, kurdami pozityvią ugdymo(si) aplinką ir siekdami kiekvieno vaiko asmeninės ūgties. Skatinsime mokyklos bendruomenę būti aktyviais Europos Sąjungos projektų dalyviais.

Įgyvendinę projekto tikslus pedagogai ne tik sustiprins savo profesines kompetencijas, įgis gerosios patirties bei žinių, kurias panaudos kasdieniame darbe tobulindami ir kurdami kokybišką įtraukiojo ugdymo procesą, bet ir įgyvendins Universalaus dizaino mokymui(si) modelį bei Geros mokyklos koncepciją.

PROJEKTAS FINANSUOJAMAS ES LĖŠOMIS

Projekto koordinatorė Sandra Varkalaitė

Įtraukties žinių sėmėsi Turkijoje

 

Vienas svarbiausių Kėdainių r. Labūnavos pagrindinės mokyklos siekių yra kiekvieno vaiko individuali ūgtis, įtrauktis ir integracija. Jaučiant poreikį plėsti savo žinias dalyvaujant „Erasmus+“ programos projektuose ir tokiu būdu tęsiant savo neišdildomą dešimties metų patirtį, nuo 2024 m. birželio 1 dienos mokykloje pradėtas įgyvendinti dar vienas tarptautinis Europos Sąjungos remiamas Erasmus+ projektas 2024-1-LT01-KA122-SCH-000198348 „SUPraskime – Inclusive education – we are equal“.

2024 m. spalio 7-11 dienomis trys mokyklos mokytojos dalyvavo tarptautinės švietimo ir plėtros akademijos „CEKDEV“ (CEKDEV International Education & Development Academy)organizuotuose kursuose „Įtraukusis ugdymas“ Turkijoje.

Juose tobulino ugdymo, kuris suteikia lygias galimybes visiems vaikams, profesines kompetencijas. Sėmėsi naujų žinių, metodų bei strategijų įtraukties klausimais, darbui klasėje su įvairių poreikių mokiniais atsižvelgiant į skirtingus poreikius, gebėjimus, mokymosi stilius ir kultūrinę kilmę. Išmoko naujų strategijų darbui su klase bei aktyvių metodų, kurie padeda sustiprinti priklausymo grupei jausmą, pagarbą. Įgavo patirties kuriant įtraukią ir demokratišką mokymosi aplinką, mažinant atskirtį tarp skirtingų poreikių mokinių. Mokėsi patrauklios klasės aplinkos kūrimo, mokytojo elgesio modelio, pagrįsto Rosenthal‘io efektu, kuriuo buvo įrodyta, jog aukšti lūkesčiai generuoja aukštesnius rezultatus ir atvirkščiai. Dalyviai lavino įgūdžius, reikalingus efektyviai bendradarbiauti su mokiniais ir jų šeimomis bei palaikančio mokyklos klimato kūrimo klausimais. Išmoko naujų partneryčių strategijų, skatinant atvirą bendravimą ir į sprendimų priėmimo procesus įtraukiant visą mokyklos bendruomenę.

Dalyviai džiaugėsi puikiai parengta mokymų medžiaga ir galimybe susipažinti su įtraukiojo ugdymo gerąja praktika Turkijoje. Įgyta geroji patirtis ir naujų, aktyvių ir skaitmeninių metodų gausa leis tvirčiau jaustis pedagoginio darbo kasdienybės iššūkiuose bei dalinantis patirtimi su kolegomis, o svarbiausia – patirti sėkmę ugdant ir įtraukiant mokinius, o mokiniams augti individualiai.

Projekto koordinatorė Sandra Varkalaitė

Labūnavos mokinių patirtis Ispanijos mokykloje – nepamirštama!

 

Spalio 27 – lapkričio 1 dienomis, mokinių rudens atostogų metu, Kėdainių r. Labūnavos pagrindinės mokyklos mokytojos, vykdydamos tarptautinį, Europos Sąjungos remiamą programos „ERASMUS+“ KA122 projektą „SUPraskime“ (Nr. 2024-1-LT01-KA122-SCH-000198348), vyko į grupinį mobilumą su mokiniais į Ispanijos CEIP SAN BARTALOME mokyklą.

Pedagogės Vilma Matonienė ir Sandra Varkalaitė turėjo galimybę susipažinti su Ispanijos mokyklų edukacine sistema, ypatumais, mokymo metodais, stebėjo integruotą technologijų – matematikos, robotikos, anglų kalbos, muzikos, fizinio ugdymo pamokas, ieškojo panašumų, skirtumų bei mokėsi. Mokiniai kartu su priimančios organizacijos ugdytiniais dalyvavo ugdymo procese. Lipdė keramikos darbelius, vėliau juos spalvino šviesą atspindinčiais dažais, dalyvavo maisto gaminimo, sodininkystės užsiėmimuose, žaidė „kolpbolą“, dalyvavo muzikos ir choreografijos pamokose, žaidė linksmus žaidimus anglų kalba. Turėjome galimybę sudalyvauti mokinių, mokytojų ir tėvų „Helovino“ parade, kuriame pajutome tikrąją Ispanijos dvasią, dalinomės šypsenomis ir gera nuotaika.

Dėkojame CEIP SAN BARTALOME mokyklos direktoriui Antonio Zamora Ubeda už skirtą laiką, nepamirštamus įspūdžius ir šiltą bendradarbiavimą.

 

Projekto koordinatorė Sandra Varkalaitė

Mokykloje dalintasi gerąja Europos Sąjungos finansuojamo Erasmus+ projekto patirtimi

 

2024 m. gruodžio 10 d. tarptautinio projekto koordinatorė Sandra Varkalaitė, kartu su projekto grupės narėmis Gintare Ivaškevičiūte – Dirde ir Diana Dovydavičiūte organizavo paskaitą Kėdainių r. Labūnavos pagrindinės mokyklos pedagogams tema: „Erasmus+ projektas „SUPraskime“ – kiekvieno mokinio individualiai įtraukčiai“. Pedagogės dalijosi gerąja patirtimi įgyta 2024 m. spalio 7-11 dalyvaujant tarptautinės švietimo ir plėtros akademijos „CEKDEV“ (CEKDEV International Education & Development Academy) organizuotuose kursuose „Įtraukusis ugdymas“ Turkijoje.

INCLUSIVE EDUCATION 2024

Projekto koordinatorė Sandra Varkalaitė