„SUPraskime“ – dar vienas Erasmus+ projektas mokykloje!
Vienas svarbiausių mūsų mokyklos siekių yra kiekvieno vaiko individuali ūgtis, įtrauktis ir integracija, šis tikslas sutampa su „Erasmus+“ programos įtraukties ir įvairovės strategija. Jausdami poreikį plėsti savo žinias dalyvaujant „Erasmus+“ programos projektuose ir tokiu būdu tęsdami savo neišdildomą dešimties metų patirtį, nuo 2024 m. birželio 1 dienos Kėdainių r. Labūnavos pagrindinėje mokykloje pradedame įgyvendinti tarptautinį Erasmus+ projektą 2024-1-LT01-KA122-SCH-000198348 „SUPraskime – Inclusive education – we are equal“.
Įgyvendindami projektą sieksime tobulinti pedagogų profesines kompetencijas, personalizuojant ir aktualizuojant ugdymo turinį bei plėtojant kokybišką įtraukųjį ugdymą. Stiprinsime mokinių emocinį, psichologinį saugumą, mažinsime socialinę atskirtį, kurdami pozityvią ugdymo(si) aplinką ir siekdami kiekvieno vaiko asmeninės ūgties. Skatinsime mokyklos bendruomenę būti aktyviais Europos Sąjungos projektų dalyviais.
Įgyvendinę projekto tikslus pedagogai ne tik sustiprins savo profesines kompetencijas, įgis gerosios patirties bei žinių, kurias panaudos kasdieniame darbe tobulindami ir kurdami kokybišką įtraukiojo ugdymo procesą, bet ir įgyvendins Universalaus dizaino mokymui(si) modelį bei Geros mokyklos koncepciją.
PROJEKTAS FINANSUOJAMAS ES LĖŠOMIS
Projekto koordinatorė Sandra Varkalaitė
Įtraukties žinių sėmėsi Turkijoje
Vienas svarbiausių Kėdainių r. Labūnavos pagrindinės mokyklos siekių yra kiekvieno vaiko individuali ūgtis, įtrauktis ir integracija. Jaučiant poreikį plėsti savo žinias dalyvaujant „Erasmus+“ programos projektuose ir tokiu būdu tęsiant savo neišdildomą dešimties metų patirtį, nuo 2024 m. birželio 1 dienos mokykloje pradėtas įgyvendinti dar vienas tarptautinis Europos Sąjungos remiamas Erasmus+ projektas 2024-1-LT01-KA122-SCH-000198348 „SUPraskime – Inclusive education – we are equal“.
2024 m. spalio 7-11 dienomis trys mokyklos mokytojos dalyvavo tarptautinės švietimo ir plėtros akademijos „CEKDEV“ (CEKDEV International Education & Development Academy)organizuotuose kursuose „Įtraukusis ugdymas“ Turkijoje.
Juose tobulino ugdymo, kuris suteikia lygias galimybes visiems vaikams, profesines kompetencijas. Sėmėsi naujų žinių, metodų bei strategijų įtraukties klausimais, darbui klasėje su įvairių poreikių mokiniais atsižvelgiant į skirtingus poreikius, gebėjimus, mokymosi stilius ir kultūrinę kilmę. Išmoko naujų strategijų darbui su klase bei aktyvių metodų, kurie padeda sustiprinti priklausymo grupei jausmą, pagarbą. Įgavo patirties kuriant įtraukią ir demokratišką mokymosi aplinką, mažinant atskirtį tarp skirtingų poreikių mokinių. Mokėsi patrauklios klasės aplinkos kūrimo, mokytojo elgesio modelio, pagrįsto Rosenthal‘io efektu, kuriuo buvo įrodyta, jog aukšti lūkesčiai generuoja aukštesnius rezultatus ir atvirkščiai. Dalyviai lavino įgūdžius, reikalingus efektyviai bendradarbiauti su mokiniais ir jų šeimomis bei palaikančio mokyklos klimato kūrimo klausimais. Išmoko naujų partneryčių strategijų, skatinant atvirą bendravimą ir į sprendimų priėmimo procesus įtraukiant visą mokyklos bendruomenę.
Dalyviai džiaugėsi puikiai parengta mokymų medžiaga ir galimybe susipažinti su įtraukiojo ugdymo gerąja praktika Turkijoje. Įgyta geroji patirtis ir naujų, aktyvių ir skaitmeninių metodų gausa leis tvirčiau jaustis pedagoginio darbo kasdienybės iššūkiuose bei dalinantis patirtimi su kolegomis, o svarbiausia – patirti sėkmę ugdant ir įtraukiant mokinius, o mokiniams augti individualiai.
Projekto koordinatorė Sandra Varkalaitė