Projekto koordinatorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Sandra Kondrotienė.

Projekto dalyviai:

  • ikimokyklinio ugdymo grupės „Kiškučiai“ ugdytiniai ir mokytojai:

ikimokyklinio ugdymo mokytoja Sandra Kondrotienė,

ikimokyklinio ugdymo vyr. mokytoja Rita Šaltienė.

  • priešmokyklinio ugdymo grupės „Bitutės“ ugdytiniai ir mokytojai:

priešmokyklinio ugdymo vyr. mokytoja Audronė Varkalienė.

Projekto terminai

2021 vasario mėn. – 2021 gegužės mėn.

Mokinių amžius 

3 – 6  metų vaikai.

Apie projektą

Dauguma sako, kad matematika sudėtingas dalykas ir sunku ją suprasti. Per pasakas ir žaidimus  išmokti matematikos nėra sudėtinga. Ugdydami vaikus turime išlaikyti jų smalsumo jausmą ir  pateikti tokią ugdymo formą, kurią jie galėtų lengvai suprasti.  Štai kodėl nuspręsta  įgyvendinti šį projektą,  norint  parodyti Z kartos interneto vaikams, kad  galima svajoti, kurti, spręsti problemas skaitant pasakas, vartant pasakų knygas, vaidinant įvairius pasakų herojus ir taip  išvengiant skaičių baimės. Ir visa tai pradėti nuo ankstyvojo amžiaus.

Tikslai

  • Keistis informacija su projekto partneriais, rengiant medžiagą, tinkančią tam tikrai vaikų amžiaus grupei. Įtraukiant įstaigos mokytojus, šeimos narius.
  • Pažinti skaičius per pasakas ir žaidimus, nesukeliant ugdytiniams skaičių „baimės“.
  • Lavinti vaikų vaizduotę ir kūrybiškumą, atsižvelgiant į vaikų poreikius.

Projekto eiga

  • Facebook“, „WhatsApp“ grupių įkūrimas.
  • Savo šalies ir įstaigos pristatymas.
  • Kuriamas projekto logotipas panaudojant „Web 2“ įrankius („canva“, „logomaker“, „postermywall“, „designEvo“).
  • Ugdytinių pristatymai, kuriami vaikų piešti plakatai, įvairūs logotipai, piešiniai.
  • Matematinės pasakos kūrimas naudojant „Chatterpix“
  • Paminimos kalendorinės šventės – kovo 8 d. „Tarptautinė moters diena“ . Kovo 14 d. „Pi day“. Paminima kovo 27 d. „Pasaulinė teatro diena“
  • Šv. Velykos, kuriami bendri koliažai, tapybos darbai, marginami kiaušiniai, žaidžiami įvairūs Velykiniai žaidimai.
  • Projektuojamos įvairios geometrinės figūros iš antrinių žaliavų.
  • Piešiamas piešinys savo mylimai mamai.
  • Galutiniai projekto darbai, apklausos ir apibendrinimai.

Tikėtini rezultatai

Projekto partnerių susitikimas internetinėje erdvėje, diskusijos, forumai, reguliarus bendravimas su partneriais projekto metu ir derinimas su internetinių diskusijų jungtimis. Projekto plakatų ir logotipų rengimas ir dalijimasis jais. Projekto medžiagos talpinimas, „Twinspace“ puslapyje. „Padlet“, „Blog“ ir darbo dienoraščių kūrimas. Projekto veiklų integravimas į ugdymo procesą.  Bendro produkto su visais projekto nariais kūrimas.