SOCIALINIS PEDAGOGAS RIMVYDAS KAZAKEVIČIUS
- Socialinis pedagogas kartu su mokytojais, švietimo pagalbos specialistais, administracija koordinuoja socialinės pedagoginės pagalbos teikimą, teikia siūlymus administracijai dėl socialinės pedagoginės pagalbos priemonių įgyvendinimo ir jų veiksmingumo užtikrinimo.
- Dirba su asmenimis – mokiniais, tėvais, teisėtais vaiko atstovais, mokytojais, įvertindamas ir padėdamas spręsti problemas, susijusias su pagrindinių vaiko reikmių tenkinimu, saugumo užtikrinimu, priklausomybe nuo alkoholio, narkotinių medžiagų, seksualiniu išnaudojimu.
- Vykdo saviraiškos, mokymosi motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio bei kitų problemų sprendimo prevencijos programas.
- Padeda tėvams (arba globėjams) dorai ugdyti savo vaiką; suprasti ir priimti jo socialinius ir psichologinius poreikius; geriau suprasti ypatingų poreikių turintį vaiką (gabų, turintį fizinę ir psichinę negalią); geriau suprasti savo teises bei pareigas, gauti socialinę pagalbą.
- Organizuoja nemokamą maitinimą socialiai remtiniems mokiniams.
- Organizuoja pavėžėjimą mokinių į mokyklą ir iš mokyklos.
_________________________________________________________________________
PSICHOLOGĖ RENTATA URBONAVIČIENĖ
Mokyklos psichologo darbo tikslas – teikti psichologinę pagalbą mokiniui, padėti atgauti dvasinę darną, rūpintis mokinių psichine sveikata ir reikalingų psichologinių ugdymo sąlygų sudarymu.
Psichologo pagrindinės darbo kryptys:
Konsultavimas: darbas su mokiniu taikant psichologinio konsultavimo technikas, bendradarbiavimas su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais ir kitais su mokinio ugdymu susijusiais asmenimis, rekomendacijų jiems teikimas.
Įvertinimas: emocijų ir elgesio sunkumų įvertinimas, mokinio galių ir sunkumų įvertinimas, nustatant raidos ypatumus, asmenybės ir ugdymosi problemas.
Švietimas: mokinių, tėvų (globėjų, rūpintojų), pedagogų švietimas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
Psichologinių problemų prevencija: psichologinių problemų prevencijos poreikių įvertinimas (mokyklos bendruomenių grupių tyrimas), prevencinių priemonių bei programų rengimas, organizavimas ir įgyvendinimas.
Tiriamoji veikla: aktualių mokykloje psichologinių tyrimų atlikimas, atsižvelgiant į mokyklos bendruomenės poreikius.
Pagalba mokiniui teikiama, kai:
- Mokinys į psichologą kreipiasi savarankiškai;
- Prašo vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) ir parašo sutikimą;
- Siunčiamas mokytojų, gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą;
- Prašo vaiko teisių apsaugos tarnyba, jeigu tėvai nesirūpina vaiku.
Informacija apie Pagalbos gavėjus, jų problemos turinį ir teiktą pagalbą yra laikoma konfidencialia.
_____________________________________________________________________________
SPECIALUSIS PEDAGOGAS – patarėjas ugdymo(si) klausimais mokiniui, šeimai ir mokytojui.
Specialioji pedagogė RAMUTĖ SALTONIENĖ dirba su 1–10 kl. specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais.
Darbo kryptys:
- teikia pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių;
- konsultuoja mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, pataria specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo klausimais;
- bendradarbiauja su Švietimo pagalbos tarnybos, prireikus, kitų įstaigų, kurių veikla susijusi su vaiko sveikatos stiprinimu ir vaiko gerovės kūrimu, specialistais;
- atsako už turimos informacijos konfidencialumą;
- vykdo kitus mokyklos vadovo pavedimus, susijusius su mokyklos specialiojo pedagogo funkcijomis.
__________________________________________________________________________________________________
Visuomenės sveikatos priežiūros specialistas
Visuomenės sveikatos priežiūros specialistės veiklos kryptys mokykloje:
Organizuoja ir įgyvendina pirminę sveikatos priežiūrą mokykloje.
Teikia sveikatinimo veiklos metodines konsultacijas mokytojams, mokiniams, jų tėvams (globėjams, rūpintojams).
Teikia pagalbą mokiniams ugdant sveikos gyvensenos ir asmens higienos įgūdžius.
Prižiūri mokinių maitinimo organizavimą, skatinant sveiką mitybą bei sveikos mitybos įgūdžių formavimą.
Vertina mokyklos aplinkos atitikties ir ugdymo proceso atitikties visuomenės sveikatos priežiūros teisės aktų reikalavimams.
Vykdo pirminę lėtinių neinfekcinių ligų profilaktiką ir šių ligų bendrųjų rizikos veiksnių nustatymą.
Vykdo užkrečiamųjų ligų profilaktiką ir kontrolę.
Teikia pirmąją pagalbą.
Analizuoja mokinių sveikatos ir sergamumo rodiklius ir pateikia informaciją mokyklos bendruomenei, tėvams (globėjams, rūpintojams), savivaldybei bei kitoms suinteresuotoms institucijoms.
Labūnavos mokyklos visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Eglė Dirsienė.
Darbo laikas:
Labūnavos pagrindinė mokykla
Pirmadienis, antradienis, penktadienis 8.10-16.16
Labūnavos pagrindinės mokyklos Pelėdnagių skyrius
Trečiadienis 11.00-16.26
Ketvirtadienis 8.10-16.16
Labūnavos pagrindinės mokyklos Nociūnų skyrius
Trečiadienis 8.10 – 10.50
_______________________________________________________________________
MOKYTOJO PADĖJĖJAS padeda ribotų galimybių mokiniams, turintiems labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių savarankiškai dalyvauti ugdyme ir popamokinėje veikloje.
Mokytojo padėjėja ASTA GVILDIENĖ dirba su 1 kl. mokiniais
Mokytojo padėjėja NERINGA VARKALIENĖ dirba su 5 kl. mokiniais.
Mokytojo padėjėja ANGELĖ DIRSIENĖ dirba su 7 kl. mokiniais.
Mokytojo padėjėja VIDA MANDRIJAUSKIENĖ dirba su 9 kl. mokiniais.
Mokytojo padėjėja NIJOLĖ KRIVICKIENĖ dirba su PU grupėje
.