Šiais metais atskubėjęs rudenėlis dovanojo daug nuostabių spalvotų akimirkų ir rudens gėrybių – tik spėk viskuo grožėtis ir rinkti. Po kojomis šnara, čeža, krenta, kutena… Palankus oras leido prie visko prisiliesti, pajausti, išbandyti, eksperimentuoti.
Ruduo yra ir gali būti kitoks. Šiais metais kaip tik viskas taip ir yra… Tradicinę rudenėlio šventę transformavome į projektinę veiklą. Projekto metu stebėjome rudens požymius, domėjomės vykstančiais gamtos reiškiniais, spalvomis, piešėme, kūrėme, konstravome, gaminome… Visų grupių vaikai, padedami meninio ugdymo mokytojos Gretės Jokubauskienės ir savo grupių mokytojų, repetavo rudenėlio temai tinkančius pasirodymus. ,,Boružiukų“ grupės vaikai eksperimentavo su obuoliais, aiškinosi, kodėl vos tik perpjovus obuolį jis iškart paruduoja, aiškinosi ir obuolio sandarą. Gamindami iš jų ,,geizerius“ stebėjo obuolio reakciją su kitomis medžiagomis. ,,Boružiukai“ ne tik dainavo apie pelėdas, ežiukus, bet ir aiškinosi, kokie gyvūnai yra neatsiejami rudens simboliai. Iš tėvelių ir jų pačių suneštų giliukų, kankorėžių dėliojo ežiuko, obuolio, kriaušės, slyvos mozaikas. „Drugelių“ grupės vaikai artimiau susipažino su rūku, tokiu nepaprastu ir ypatingai artimu rudeniui, kurį netgi eidami į darželį dažnai matydavo. Grupėje gamino plevenančias Rūko dekoracijas, kuriomis papuošė laiptinę. ,,Peliukų” grupės vaikučiai žaidė, grojo akmenukais, iš kieme surinktų lapų klijavo ,,Varnų pilį“. ,,Katinėliai“ gamino ežiukus, skėčius, jais puošė langus. Prisimindami natūraliai spalvingus rudens paveikslus, muzikinės veiklos metu grojo apie tai, kaip jiems gera svajot! Nepamirškime svajoti ir mes, juk svajonės labai dažnai išsipildo!
Nors projektas vyko atskirose grupėse, visi turėjo galimybę pamatyti kitų grupių veiklas ir pasirodymus filmuotoje medžiagoje.
Vyresnioji ikimokyklinio ugdymo mokytoja Lina Urbštonavičė.