DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO UGDYMUI FUNKCIJOS

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Vilma Matonienė

  1. Organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja pradinio ir pagrindinio ugdymo veiklos sritis;
  2. Stebi ir vertina ugdymo rezultatus bei ugdymo procesą, teikia metodinę pagalbą mokytojams, vertina jų praktinę veiklą, skatina dalykišką bendruomenės bendradarbiavimą;
  3. Dalyvauja rengiant ir įgyvendinant mokyklos metinės veiklos, strateginį ir ugdymo planus;
  4. Rengia mokyklos veiklos mėnesinius planus;
  5. Organizuoja ir koordinuoja ugdymo plano, individualių ugdymo planų, ugdymo programų, mokyklos metinio veiklos plano, mėnesinių veiklos planų įgyvendinimą;
  6. Kuruoja pradinio ugdymo, lietuvių, užsienio kalbų, tikybos, istorijos, geografijos, ekonomikos, biologijos, gamtos ir žmogaus, muzikos, dailės, kūno kultūros dalykų mokytojų veiklą. Derina visų dalykų ilgalaikius planus, stebi jų įgyvendinimą;
  7. Vykdo pamokų, neformaliojo švietimo užsiėmimų stebėseną ir ugdymo kokybės vertinimą;
  8. Organizuoja ir koordinuoja mokyklos veiklos kokybės įsivertinimą;
  9. Vykdo bibliotekos veiklos priežiūrą, domisi ugdymo aprūpinimu vadovėliais ir mokymo priemonėmis, vaizdinių, IKT ir kitų mokymo priemonių įsigijimu, kaupimu ir panaudojimu;
  10. Koordinuoja metodinę, klasių auklėtojų veiklą, mokinių tėvų (ar vaiko globėjų) pedagoginį švietimą;
  11. Inicijuoja naujų mokymo(si) technologijų ir strategijų diegimą;
  12. Skatina pedagogus savarankiškam profesiniam tobulėjimui, dalykiniam bendradarbiavimui, atestavimuisi;
  13. Vadovauja Vaiko gerovės komisijai bei koordinuoja veiklą, susijusią su švietimo pagalba;
  14. Kuria emociškai saugią aplinką, reaguoja į smurtą ir patyčias pagal mokykloje nustatytą tvarką;
  15. Vykdo mokinių teisės pažeidimo, smurto, žalingų įpročių programų vykdymo prevenciją, informuoja suinteresuotas institucijas apie vengiančius mokytis vaikus ir įstatymų nustatyta tvarka taiko poveikio priemones;
  16. Organizuoja ugdymo(si), neformaliojo švietimo ir popamokinės veiklos tyrimus, vertina jų rezultatus, rengia kokybės tobulinimo priemones, organizuoja pasitarimus ir kitus renginius savo kompetencijos klausimais;
  17. Dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje pagal kompetenciją;
  18. Sudaro 5-10 klasių pamokų, grupinių konsultacijų, neformaliojo švietimo tvarkaraščius bei vykdo kasdieninę priežiūrą;
  19. Derina pedagogų darbo krūvius ir jų darbo grafikus;
  20. Organizuoja PUPP, NMPM mokykloje; jo tvarkymą
  21. Užtikrina TAMO elektroninio dienyno priežiūrą mokykloje, jo tvarkymą, informacijos saugumą, tikrumą ir patikimumą jame;
  22. Teikia reikalingus duomenis Mokinių, Pedagogų registrams, SVIS, KELTUI;
  23. Rengia statistines, mokslo metų kokybės ir kitas pagal kompetenciją priskirtas atskaitas;
  24. Rengia mokyklos ugdymo veiklą reglamentuojančių teisės aktų, direktoriaus įsakymų projektus savo kompetencijos klausimais;
  25. Bendradarbiauja su mokytojais, pagalbos specialistais, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitomis švietimo, socialinėmis, vaikų teisių apsaugos institucijomis mokinių ugdymo, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo ir kitais pagal priskirtą kompetenciją klausimais;
  26. Atlieka kitas mokyklos direktoriaus įsakymu priskirtas funkcijas, kitus nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal priskirtą kompetenciją;
  27. Atlieka direktoriaus pareigas, jam išvykus ar susirgus;
  28. Nustatyta tvarka už savo veiklą atsiskaito direktoriui;
  29. Vadovaujasi Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, kitais įstatymais ir teisės aktais.