Lietuvos paštas, Neformaliojo švietimo centras remiamas LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos ir LR Susisiekimo ministerijos, kaip ir kiekvienais metais pakvietė visus gabius ir mėgstančius rašyti jaunuolius dalyvauti Pasaulinės pašto sąjungos ir UNESCO organizuojamame 48-ajame tarptautiniame jaunimo epistolinio rašinio konkurse.
Kėdainių r. Labūnavos pagrindinės mokyklos mokiniai, paskatinti lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos Sandros Galinienės, šiame konkurse dalyvavo 1-ąjį kartą. Šiais metais jo tema buvo „Parašyk laišką apie savo didvyrį“. Mokiniai buvo kviečiami pasidalinti mintimis apie savo didvyrius, žmones, kuriais žavisi, kurie savo pavydžiu įkvepia, formuoja vertybes bei požiūrį į juos supantį pasaulį.
Mokykliniame epistolinio rašinio konkurso etape buvo atrinkti trijų mokinių darbai, kurie buvo išsiųsti į rajoninį etapą. Džiugu, jog Labūnavos pagrindinės mokyklos 5 klasės mokinio Adomo Vaitiekūno rašinys apie PewDiePie, vieną populiariausių „youtuberių“ jaunimo tarpe, švedą Feliksą Kjellbergą“, kuris žurnalo „Time“ yra paskelbtas tarp 100 įtakingiausių žmonių pasaulyje, buvo išrinktas vienas geriausių. Adomas tapo laureatu rajoniniame etape. Jo atrinktas darbas buvo išsiųstas dalyvauti nacionaliniame etape.
Balandžio pabaigoje Labūnavos pagrindinę mokyklą pasiekė žinia, jog mokinys, kartu su savo mokytoja, tėveliais bei mokyklos direktore Rita Karnilavičiene, yra kviečiamas į epistolinio rašinio nacionalinio etapo apdovanojimus.
Gegužės 6 d. vykome į LR Susisiekimo ministeriją, kur vyko konkurso nugalėtojų apdovanojimo šventė. Ceremonijoje sveikino ir dovanomis bei padėkos raštais už gerus darbus apdovanojo LR susisiekimo ministras Rokas Masiulis, Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė bei LR švietimo ir mokslo ministro atstovė. Po oficialiosios dalies buvome pakviesti bendrų pietų restorane Pilies gatvėje bei į edukacinę-pažintinę ekskursiją Valdovų rūmuose.
Likome sužavėti pagerbimo ceremonija. Supratome, kad tik dalyvaudamas tokiuose konkursuose, dalindamasis savo mintimis popieriuje, kurdamas aprašydamas savo herojus, žmones, kuriais žavisi ir kuriuos „seka“, stebėdamas objektus ir reiškinius realioje aplinkoje, vėliau juos analizuodamas, išsakydamas savo nuomonę, šiuolaikinis mokinys patiria pažinimo ir atradimo džiaugsmą bei tobulėja. Nebijokime kurti!